Hej!
På lördag tänkte vi använda fd lag guls träningstid i Trollbodaskolan till att spela lite matcher inomhus!
Gamla lag svart tillsammans gamla lag gul träffas för att spela matcher tillsammans. Vi delar lag när vi kommer dit så att alla får spela!
Varmt välkomna!
//Tränarna
Hej alla spelare och föräldrar!
Lördagen 14e mars är det dags för de officiella lagfotona! Vi samlas i Backluraskolan ca 13.30 (fotografering sker 13.40).
Klä er som om det vore match! Lagtröjor kommer vi få låna på plats.
Obs! Inför fotograferingen måste samtliga vårdnadshavare ge sitt samtycke till fotograferingen, se denna länk: https://registrering-digital-blankett.idrottsfoto.com/?t=c8aa559e-425c-4e7d-bf8d-09da06f72cab
Vi ses
//Tränarna
Hej alla föräldrar!
Inför den stundande utomhussäsongen, med matcher i ST Erikscupen, vill vi passa på att samla er föräldrar till ett föräldramöte!
Vi samlas i klubbstugan på Hässelby IP kl 18.30 och räknar med att vi är klara till 20.00.
Vi ses!
//Tränarna








