Spelschema:
Match 1: 08.20
Match 2: 9.40
Match 3: 11.00
Anmälan till cupen är bindande
När ni anmäler er behöver ni också swisha 50kr till Malla 0735 689100. Då har ni en garanterad plats😀.
Hoppas vi ses!
Tränarna p17 vit
Som bekant genomför vi vår stora klubbdag på Hässelby IP söndagen den 25 maj 2025
Plats: Hässelby IP. Loviselundsvägen 100.
Tider: Samling för alla spelare & ledare kl 9.00 på konstgräsplanen.
Föräldrar och övrig publik samlas på läktaren vid rundbanorna.
Kl 9.30 startar vi inmarschen med alla lag.
Från kl 10:00 spelar vi matcher mot andra HSK-lag på 7 planer 1 x 15 min
Exakt spelschema kommer dagarna före.
Tre matcher/lag hinner vi med. Räkna med att sista matchen startar någon gång
mellan 13:00– 14:30.
Vi behöver ert svar på kallelse senast fredag den 9:e maj för att veta hur många lag vi ska anmäla
Dags för höstcupen
Lördag 11 oktober är det dags för Höstcupen på Hässelby IP. Spelschemat har kommit och finns bifogat här. P17 Vit har två lag anmälda och har gjort en preliminär lagindelning, vi ber om förståelse för att det kan ske förändringar vid sjukdom eller liknande. I så fall meddelar vi det.
Det är viktigt att ni är på plats minst 20 min innan ert lags första match och minst 10 min innan matchstart under dagen.
Lag 1: Samling 9.20
Lag 2: Samling 8:40
Alla spelare ska ha med sig:
Vi ses för en sista träning innan vi tar ett jullov!
Varma kläder, dock inte för klumpiga att träna i. Benskydd och boll strl 3 är obligatoriskt
Välkomna till träning!
Barnen behöver ha med:
- vattenflaska
- benskydd (obligatoriskt)
- boll strl 3
- kläder efter väder
Glöm inte att svara på kallelsen, oavsett om ni kan komma eller inte. Det ger oss de bästa förutsättningarna för att planera en bra träning. Sista tid att svara på kallelsen är tisdag kl. 15.
Vi ses!
Tränarna
Välkomna till träning!
Barnen behöver ha med:
- vattenflaska
- benskydd (obligatoriskt)
- boll strl 3
- kläder efter väder
Glöm inte att svara på kallelsen, oavsett om ni kan komma eller inte. Det ger oss de bästa förutsättningarna för att planera en bra träning. Sista tid att svara på kallelsen är tisdag kl. 15.
Vi ses!
Tränarna
Välkomna till träning!
Barnen behöver ha med:
- vattenflaska
- benskydd (obligatoriskt)
- boll strl 3
- kläder efter väder
Glöm inte att svara på kallelsen, oavsett om ni kan komma eller inte. Det ger oss de bästa förutsättningarna för att planera en bra träning. Sista tid att svara på kallelsen är tisdag kl. 15.
Vi ses!
Tränarna
Välkomna till träning!
Barnen behöver ha med:
- vattenflaska
- benskydd (obligatoriskt)
- boll strl 3
- kläder efter väder
Glöm inte att svara på kallelsen, oavsett om ni kan komma eller inte. Det ger oss de bästa förutsättningarna för att planera en bra träning. Sista tid att svara på kallelsen är tisdag kl. 15.
Vi ses!
Tränarna
Välkomna till träning!
Barnen behöver ha med:
- vattenflaska
- benskydd (obligatoriskt)
- boll strl 3
- kläder efter väder
Glöm inte att svara på kallelsen, oavsett om ni kan komma eller inte. Det ger oss de bästa förutsättningarna för att planera en bra träning. Sista tid att svara på kallelsen är tisdag kl. 15.
Vi ses!
Tränarna
Välkomna till träning!
Barnen behöver ha med:
- vattenflaska
- benskydd (obligatoriskt)
- boll strl 3
- kläder efter väder
Glöm inte att svara på kallelsen, oavsett om ni kan komma eller inte. Det ger oss de bästa förutsättningarna för att planera en bra träning. Sista tid att svara på kallelsen är tisdag kl. 15.
Vi ses!
Tränarna
Responsibility for Café Humlan during the Hässelby Cup
On Saturday, August 16th, our team is responsible for staffing Café Humlan between 11:00 and 15:15. We will be in charge of the café section inside the clubhouse (selling snacks, ice cream, cold and hot drinks, sausages, etc.) as well as cleaning and keeping things in order. Other teams will staff the grill and outdoor serving area, but we need to help chop vegetables for the grill and restock condiments such as ketchup, mustard, and dressing.
The club has requested that at least five people staff each shift, and those who receive this notice by email must provide at least one representative from their family. You should gather at the café on the upper floor of the clubhouse no later than 11:00 on Saturday. It’s important to be on time, as you’ll receive a 15-minute briefing from the team working the shift before ours.
As mentioned in last week’s information, all families will need to staff the café once this term, and we’ve taken into account the date preferences we received. If, against expectations, you’re unable to attend this shift, please try to swap with someone in the team who hasn’t been called. In that case, you’ll take a shift on September 27th instead. Please inform the coaches/team leaders if you make a swap so we can update the schedule.






